Ud está aquí:
  1. Inicio
  2. Institución
  3. Áreas
  4. Documentación

Documentación

Rexistro e Arquivo

O Departamento de Documentación trata sobre o rexistro de novas pezas que están inseridos e depositados no museo. No museo o diario de bordo da colección permanente está dividida en cinco seccións, unha sección para cada tipo de colección.

  • Sección Un: Cerámica
  • Sección Dous: téxtiles
  • Sección Tres: escultura, mobiliario, obxectos, mobles
  • Sección Catro: pintura, deseño e artes gráficas
  • Sección Cinco: numismática

A ferramenta utilizada para xestión de documentos é Domus, un sistema de documentación e xestión de museo integrado desenvolvido polo Ministerio de Cultura para o catálogo e xestión da propiedade cultural realizada polos museos. Salto de línea Este departamento está a traballar para mellorar o acceso ás súas coleccións a través do seu sitio web. Hoxe podes ver unha primeira selección de catálogo dixital está composto de 323 coleccións de museos e 406 imaxes dixitais deles, que compoñen unha mostra representativa de 26.209 fondos inventariados museo e serán engadidos gradualmente ao catálogo.

Xestión de movementos

O departamento de documentación é responsable do control de movementos de partes do museo, tanto os movementos internos e externos. A maioría dos movementos ocorren como resultado de partes de préstamos a outras institucións culturais para exposicións temporais.

Servizo de fotografía

Xa que este servizo se realiza a xestión, control, mantemento e almacenamento axeitado do arquivo fotográfico, eo desaloxo correspondente a Domus atención e investigadores, curadores e estudantes que queren sacar fotos de arquivo fotográfico para o publicacións, catálogos de exposicións, etc

Subir